Onze kenmerken

Veilige omgeving

Kinderen kunnen het beste leren wanneer ze zich veilig voelen. De Sint Petrusschool zorgt voor een vertrouwde en veilige leeromgeving.

Groeien

We willen de kinderen graag laten groeien binnen hun mogelijkheden. Met de juiste uitdagingen en begeleiding proberen we het maximale uit het kind te halen.

Betrokkenheid

Voor een goede sfeer op school zijn de betrokkenheid van leerlingen en ouders onmisbaar. Samen zorgen we voor een goede sfeer en gezellige activiteiten.

Samen leren

Samen kun je meer. Wij leren onze kinderen het belang van samenwerken door goed naar elkaar te luisteren en respectvol met elkaar om te gaan.

St. Petrusschool

Welkom op de website van de Sint Petrusschool. Wij zijn een katholieke basisschool op het Munnikenveld in Volendam. Wij helpen kinderen in hun groei en proberen ze op de beste manier te ondersteunen. Samen met de ouders zorgen we voor een gezellige sfeer op school zodat iedereen zich bij ons thuis voelt. Het team van de Sint Petrusschool werkt hard aan de toekomst van uw kind en we proberen er een onvergetelijke en leerzame tijd van te maken.

de Petrusschool

Verlof & verzuim

Wilt u verlof aanvragen voor uw kind? Kijk hier hoe u dat aan moet pakken.

Vragenlijst nieuwe leerlingen groep 1-2

Voor het eerst op onze school? Graag willen wij iets meer weten over onze nieuwe leerlingen.

Schoolvakanties

Wilt u weten wanneer uw kind schoolvakantie of een roostervrije dag heeft? Kijk dan hier.

Documenten

Hier vindt u alle documenten zoals de schoolgids, het schoolplan, etc.

Digitale Open Dag DBC 2024

21 december 2023